Известие

Collapse
No announcement yet.

2-ра предавка .. ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и при мен го има този проблем и мислех да питам но колегата ме е изпреварил,някой знае ли решение на проблема освен майсторлъка с междината газ,щото е гадничко да не можеш да използваш истинското ускорение на колата
    159 1.9 jtd TI
    156 1.8 ts 99g ex

    Comment


    • #17
      Да бе решението е смяна на си нхронизатор сваляне на кутия е около 150лв ремонта около 50-100лв и сенхронизатот 20-50 лв. Така че по мое мнение е по добре да сложиш кутия втора употреба която около 250 лв. Но има и друго като е свалена кутията задължително се прави режизия съединител и семеринг на коляновия вал.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        здравейте
        Интерисуваме да ли някои е сменял
        кутия на мен ми трябва з.колело
        bai_marin@gbg.bg

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Да бе решението е смяна на си нхронизатор сваляне на кутия е около 150лв ремонта около 50-100лв и сенхронизатот 20-50 лв. Така че по мое мнение е по добре да сложиш кутия втора употреба която около 250 лв. Но има и друго като е свалена кутията задължително се прави режизия съединител и семеринг на коляновия вал.
          А къде е гаранцията че тази кутия втора ръка няма да има същите проблеми
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от B0R1SLAV Покажи съобщение
            Аз вчера са изнервих много.. няква алфа пак 156 101 коня дизел надъхан някъв да се гоним и цедя първа до 3000 / 3500 оборота и немога да вкарам 2-ра.. поболях са
            Брееее ти много си я изцедил бе колега. Взел си и душата направо.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              взе ми думите от устата колега!тез обороти малко направо пред окотване е била
              alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

              Comment


              • #22
                Кое е по-вредно :
                Да я вкарвам от време на време в 7000 оборота или да я карам продължително време около 5500 6000?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Кое е по-вредно :
                  Да я вкарвам от време на време в 7000 оборота или да я карам продължително време около 5500 6000?
                  Остава да почакаш,след като се засилиш достатъчно да разпери криле и да политнеш високо....

                  П.С. Колега, не е нормално това от твоя страна..така и в двата случая, затормозяваш много двигателчето
                  Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                  Comment


                  • #24
                    хаха аз не правя нито едното, нито другото...Просто ми е интересно кога може да роди по-бързо :
                    При светофарни гонки или бързо магистрално каране
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от B0R1SLAV Покажи съобщение
                      кво трябва да означава този термин "междина газ"
                      Междинна газ, е караш, изключваш от скорост, подаваш газ докато е на празни обороти и включваш другата скорост, като гледаш горе долу оборотите да са на съответното ниво, най общо казано или малко по ниски
                      Другото е просто да не пускаш педала на газта, а леко да намалиш оборотите, защото обикновено междинан газ се подава, когато преминаваш на по ниска предавк, от пета на трета примерно, ето подобни разъждения по този въпрос от един форум:
                      Известно е ,че правилното каране изисква подаване на междинна газ при сваляне на предавките.Какво точно имам предвид?Например си напекъл колата на 4-та предавка с пълна газ и идва завой,който е остър и трябва да намалиш бързо.Започвайки да спираш връщаш от 4-та на 3-та и накрая на на 2-ра за да преминеш острия завой на 2-ра.Между всяко превключване на по-долна предвка,едновременно с натискане на спирачки се подава и междинна газ между всяка превключена по-ниска предавка(това означава боравене с тегниката на натискане на газта с пета и едновременно с това спирачка). Така карат всички състезатели! Но защо го правят? Аз си го обяснявам с това че когато спираш и едновременно връщаш по-долна скорост,ако не си подал междинна газ колата става леко нестабилна и гумите блокират.Именно затова и се използва междинната газ-за по-ефективно спиране и запазване на оборотите.Другото което си мисля,че става при подаване на междинна газ е че първичния и вторичния вал на скоростната кутия се уравновесяват и предавките влизат по лесно.Но тук едновременно с междинната газ е нужно и двойно амбреиране.Някои ще кажат за какво са синхронизаторите? Да,точно за да уравновесят валовете но те не са напълно достатъчни и ефективни(особено при нашите стари износени машини) Това са моите разбирания,които не знам доколко са вярни,затова ще бъде добре да обсъдим за какво точно служи междинната газ!
                      Само да добавя,че междинна газ използват и пилотите в MOTO GP,при всяка върната предавка едновременно със спирането те дават и междинна газ.Това мисля ,че пак се обяснява с оглед на това да не започне да занася задницата при връщане на предавка!
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                        Междинна газ, е караш, изключваш от скорост, подаваш газ докато е на празни обороти и включваш другата скорост, като гледаш горе долу оборотите да са на съответното ниво, най общо казано или малко по ниски
                        Другото е просто да не пускаш педала на газта, а леко да намалиш оборотите, защото обикновено междинан газ се подава, когато преминаваш на по ниска предавк, от пета на трета примерно, ето подобни разъждения по този въпрос от един форум:
                        Известно е ,че правилното каране изисква подаване на междинна газ при сваляне на предавките.Какво точно имам предвид?Например си напекъл колата на 4-та предавка с пълна газ и идва завой,който е остър и трябва да намалиш бързо.Започвайки да спираш връщаш от 4-та на 3-та и накрая на на 2-ра за да преминеш острия завой на 2-ра.Между всяко превключване на по-долна предвка,едновременно с натискане на спирачки се подава и междинна газ между всяка превключена по-ниска предавка(това означава боравене с тегниката на натискане на газта с пета и едновременно с това спирачка). Така карат всички състезатели! Но защо го правят? Аз си го обяснявам с това че когато спираш и едновременно връщаш по-долна скорост,ако не си подал междинна газ колата става леко нестабилна и гумите блокират.Именно затова и се използва междинната газ-за по-ефективно спиране и запазване на оборотите.Другото което си мисля,че става при подаване на междинна газ е че първичния и вторичния вал на скоростната кутия се уравновесяват и предавките влизат по лесно.Но тук едновременно с междинната газ е нужно и двойно амбреиране.Някои ще кажат за какво са синхронизаторите? Да,точно за да уравновесят валовете но те не са напълно достатъчни и ефективни(особено при нашите стари износени машини) Това са моите разбирания,които не знам доколко са вярни,затова ще бъде добре да обсъдим за какво точно служи междинната газ!
                        Само да добавя,че междинна газ използват и пилотите в MOTO GP,при всяка върната предавка едновременно със спирането те дават и междинна газ.Това мисля ,че пак се обяснява с оглед на това да не започне да занася задницата при връщане на предавка!
                        От край време съм свикнал да преминавам на сники предавки с междинна газ. На Уното ми бяха износени синхронизаторите на 2-ра и 3-та предавка. И винаги трябваше с междинна газ иначе няма вкарване.

                        Преди ходихме да се гоним по Божур (тук до града една хижа). И там от по-острите завой не мога да дръпна бързо на излизане на 2-ра предавка. А първя няма синхронизатор. с междинна газ се кварва първа в завоя и гаааааз И при спиране пак 3-та, 2-ра, 1-ва, ръчна и газ до дупка. Ооооффф спомени

                        Та и така си свикнах и в града да си карам. Скоростите влизат мигновено и лесно. С едно бутване с пръст. И сега и на алфичката така въпреки че няма проблеми с кутията така си синхронизирам по навик.

                        Важно е обаче цялата процедура с междинната газ да става много бързо. АКо си на 3-та: съединител, свободна, пускаш съединиетя, подаваш газ до 2000 - 2500 оборота и веднага съединител и 2-ра много бързо за да не паднат оборотите.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 16:53.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                          Междинна газ... Така карат всички състезатели! Но защо го правят?...
                          ... междинна газ използват и пилотите в MOTO GP...
                          Не съм съгласен с теб. Междинната газ се използва при старите камиони, щото толкова им е било технологичното равнище навремето. Сега на моята Алфа с АБС, ЕБД и ВДЦ за какво да давам междинна газ?! Тва са пълни глупости. Свалям си от 4-та на 2-ра и нтискам спирачката, колкото е необходимо. За кво да си товаря скоростите излишно?! Накладките и спирачните дискове са по-евтини. Сега, ако имаш износени синхронизатори, тогава може всякакви чалъми да се използват, ако вършат работа.
                          За тва дето пилотите само така карали, не съм запознат с всички класове състезателни автомобили, но рали-автомобилите отдавна използват ск. кутии тип селеспийд - т.е. нямат съединител и спирачката се натиска с левия крак, точно както на картинг. Инфо-то ми е от Митко и Владо Илиеви. Във Ф1 всички знаем как е. Да натискаш с десния крак газ и спирачка ми звучи супер несериозно за състезателен автомобил. За състезателните мотори нямам идея, ма там е друга бирата.
                          Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 17:17.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #28
                            С една дума, само състезатели в тоя форум...
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                              Не съм съгласен с теб. Междинната газ се използва при старите камиони, щото толкова им е било технологичното равнище навремето. Сега на моята Алфа с АБС, ЕБД и ВДЦ за какво да давам междинна газ?! Тва са пълни глупости. Свалям си от 4-та на 2-ра и нтискам спирачката, колкото е необходимо. За кво да си товаря скоростите излишно?! Накладките и спирачните дискове са по-евтини. Сега, ако имаш износени синхронизатори, тогава може всякакви чалъми да се използват, ако вършат работа.
                              За тва дето пилотите само така карали, не съм запознат с всички класове състезателни автомобили, но рали-автомобилите отдавна използват ск. кутии тип селеспийд - т.е. нямат съединител и спирачката се натиска с левия крак, точно както на картинг. Инфо-то ми е от Митко и Владо Илиеви. Във Ф1 всички знаем как е. Да натискаш с десния крак газ и спирачка ми звучи супер несериозно за състезателен автомобил. За състезателните мотори нямам идея, ма там е друга бирата.
                              Естествено, че е използвана при стари газки примерно, но човека пита какво е междинна газ, а както е отбелзал и колегата ОЕМ може да се ползва и сега, това си е въпрос на всеки /това е цитат от един друг форум, отбелязъл съм го/
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              От край време съм свикнал да преминавам на сники предавки с междинна газ. На Уното ми бяха износени синхронизаторите на 2-ра и 3-та предавка. И винаги трябваше с междинна газ иначе няма вкарване.Важно е обаче цялата процедура с междинната газ да става много бързо. АКо си на 3-та: съединител, свободна, пускаш съединиетя, подаваш газ до 2000 - 2500 оборота и веднага съединител и 2-ра много бързо за да не паднат оборотите.
                              Last edited by fred; d.m.y г., 18:52.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                                Междинна газ, е караш, изключваш от скорост, подаваш газ докато е на празни обороти и включваш другата скорост, като гледаш горе долу оборотите да са на съответното ниво, най общо казано или малко по ниски
                                Другото е просто да не пускаш педала на газта, а леко да намалиш оборотите, защото обикновено междинан газ се подава, когато преминаваш на по ниска предавк, от пета на трета примерно, ето подобни разъждения по този въпрос от един форум:
                                Известно е ,че правилното каране изисква подаване на междинна газ при сваляне на предавките.Какво точно имам предвид?Например си напекъл колата на 4-та предавка с пълна газ и идва завой,който е остър и трябва да намалиш бързо.Започвайки да спираш връщаш от 4-та на 3-та и накрая на на 2-ра за да преминеш острия завой на 2-ра.Между всяко превключване на по-долна предвка,едновременно с натискане на спирачки се подава и междинна газ между всяка превключена по-ниска предавка(това означава боравене с тегниката на натискане на газта с пета и едновременно с това спирачка). Така карат всички състезатели! Но защо го правят? Аз си го обяснявам с това че когато спираш и едновременно връщаш по-долна скорост,ако не си подал междинна газ колата става леко нестабилна и гумите блокират.Именно затова и се използва междинната газ-за по-ефективно спиране и запазване на оборотите.Другото което си мисля,че става при подаване на междинна газ е че първичния и вторичния вал на скоростната кутия се уравновесяват и предавките влизат по лесно.Но тук едновременно с междинната газ е нужно и двойно амбреиране.Някои ще кажат за какво са синхронизаторите? Да,точно за да уравновесят валовете но те не са напълно достатъчни и ефективни(особено при нашите стари износени машини) Това са моите разбирания,които не знам доколко са вярни,затова ще бъде добре да обсъдим за какво точно служи междинната газ!
                                Само да добавя,че междинна газ използват и пилотите в MOTO GP,при всяка върната предавка едновременно със спирането те дават и междинна газ.Това мисля ,че пак се обяснява с оглед на това да не започне да занася задницата при връщане на предавка!
                                а тогава какво е това двоино амбреиране, това че натискаш съедеинителя за да изключиш от скорост и после за да включиш пак вече на другата предавка ли?
                                Alfa Romeo 156 1.8TS '98

                                Comment

                                Working...
                                X